opc_loader

Nima-B2 Digital Marketing

Artikelnr: oktober 2017

Nadat u in het algemene deel NIMA B1 Marketingmanager de nodige praktijk aan de theorie heeft gekoppeld, gaat u bij het specialisatie deel B2 Digital aan de gang met de Digitale marketing. Verdieping, verbreding en toepassing van de stof wisselen elkaar af.

Bij de specialisatie Digital Marketing leert u uw digitale bedrijfsstrategie te beoordelen en uit te werken in een operationeel digital-marketingplan. Natuurlijk gaat het hier over uw eigen praktijksituatie! Nadat uw marketingplan door het NIMA met voldoende is beoordeeld gaat u dit presenteren en verdedigen.

895,00
Regio
Betalen
x
Verzendmethode
Post NL (n.v.t.):
0,00
Levertijd:
n.v.t.
Beschrijving

NIMA-B2  Digital

Bij de specialisatie Digital marketing leert u uw digitale bedrijfsstrategie te beoordelen en uit te werken in een operationeel digital-marketingplan. Dit plan kan zowel gericht zijn op de Consument alsook een plan gericht op de B2B marketing. Natuurlijk gaat het hier over uw eigen praktijksituatie! Nadat uw marketingplan met voldoende door het NIMA is beoordeeld gaat u dit presenteren en verdedigen.

Nadat u eerst al in het algemene deel NIMA B1 Marketingmanager de nodige praktijk aan de theorie heeft gekoppeld, gaat u bij het specialisatie deel B2 Digital marketing aan de gang met het Operationele Digital-Marketingplan. Verdieping, verbreding en toepassing van de stof wisselen elkaar af.

U wordt tijdens de lessen begeleid in het schrijven en presenteren van het Operationele Digital-Marketingplan. Dit plan voldoet aan de eisen van NIMA.

De opleiding kunt u ook uitstekend volgen indien u de opleiding elders hebt gevolgd en wel geslaagd bent voor het B1 gedeelte maar het B2 gedeelte niet.

Deze speciale les variant Blended Learning laat u op efficiënte wijze het Nima-B2 gedeelte van de Nima-B opleiding afronden

Onderwerpen die aan bod komen zijn bijvoorbeeld:

  • – De vertrekpunten, waaronder de (digitale) strategie van uw onderneming
  • – De segmentatie van de markt waarbij u een onderbouwde keuze maakt
  • – Het digitale gedrag van uw doelgroep gaat u analyseren
  • – Naar aanleiding van uw analyse gaat u de strategie vertalen naar een tactische digitale invulling
  • – Uiteindelijk bepaalt u hoe het digitale kanaal operationeel ingezet gaat worden

– Het presenteren van uw plan rekening houdend met de beoordelingscriteria van NIMA

Nima-B2 Digital lesplanning is:

  • 2 Dagen klassikale lessen van 10.00 - 16.00 uur
  • 10 Avonden interactieve online lessen van ca 1 uur

Het NIMA-B2 Business Marketing of Consumentenmarketing examen bestaat uit:

– Het schrijven van een Operationeel Marketingplan.

– Het mondeling presenteren en verdedigen van dit plan

.

Extra informatie

Tijdens de klasikale les is er altijd koffie/thee/fris beschikbaar en natuurlijk een prima lunch.

De aanbevolen literatuur schaft u zelf aan.

Beoordelingen (0)
Nima-B2 Digital Marketing heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.

Alternatieve artikelen:

Laatst bekeken items